Love at First Flight
S18 E6: Pnina megafan Julianna wants the sexiest dress ever but her fiance's family are afraid she'll say yes to a dress she'll regret! And jumpsuit enthusiast Randell wants a wedding onesie - too bad Randy and Lisa can't find any!