Love Hurts
S5 E5: The Exes shoot their video. Scarlett and the director, Damien George, fight as he pushes Scarlett to limits she’s not comfortable with. Clay and Maddie grow closer as he shows Maddie a different part of town. Carl Hockney approaches Rayna at Highway 65.