Love in Pieces
S2 E5: When the body of Dale Bloom is discovered mutilated in his home in Harrisburg, PA, it's up to Dauphin County Coroner Graham Hetrick to read the numerous wounds and determine not only why Dale was targeted, but uncover the identity of a disturbed killer.