Love is a Battlefield
S6 E11: Barry and Iris plan a romantic dinner for Valentine’s Day but their evening is interrupted by an old foe – Amunet Black (recurring guest star KATEE SACKHOFF). Meanwhile, Frost gets into the holiday spirit and attempts to help Allegra (recurring guest star KAYLA COMPTON) reconnect with an old love.