Love is lawless
S1 E6: Chiaki Yoshino is a popular shoujo manga author under the pen name "Chiharu Yoshikawa". His friends include his childhood friend and editor Yoshiyuki Hatori, and the chief assistant Yuu Yanase they know since middle school. But one day, Yoshino happens to witness Hatori and Yanase kiss...