S2, E19: While making household repairs, Paul and Jamie accidentally discover a stash of amorous letters that had been hidden away, and discover a love affair between a couple much like themselves. To satisfy their desire to know what happened in the past 50 years, they track down one of the lovelorn correspondents, and are surprised at what they find.