Luxury Lounge
S6, E7: Artie's business is jeopardized by a rival restaurant and staff scandal that leads to a fight with Benny. Told to make peace, Benny winds up giving the volatile Artie a hand with his tomato sauce. Meanwhile, Christopher and Little Carmine take a wild trip to L.A. to pursue Sir Ben Kingsley to star in 'Cleaver,' and enjoy a 'swag grab' at Lauren Bacall's expense.