Mad Dogs and Englishmen
S6, E9: Atticus throws a party. Faith provides the girls, The Dealer provides the recreation, and Hank’s old friend provides the entertainment. Hank gets a taste of his own medicine with Karen. Atticus tries to recreate rock ‘n roll folk lore with one of his biggest fans, while Charlie reunites with The Widow.