Magic Unmasked
S4 E12: When Alex realizes that she's responsible for the retirement of her favorite Luchador, she arranges a comeback match between Muy Macho and Jerry. Meanwhile Justin has granted Zeke one magical wish if he promises to stop asking questions about wizards.