S1, E9: Bonnie and Vince make a risky career move after attending a motivational seminar held by Charlotte Ann Robinson (guest star CYBILL SHEPHERD -- Cybill, Moonlighting). Ed confronts the attractive life coach about their decidedly different opinions and giving bad advice, and finds his heart gets a motivational jump start.