S1, E5: Everyone is excited to finally tackle their bedrooms and ditch sleeping on the funeral parlor floor. Also, the Blumbergs' love for Halloween leads them to transform the Victorian home into a spectacular Creepy Clown Carnival that wows trick-or-treaters.