Man of Worth
S4 E13: Jamie, Claire and Young Ian’s attempt to rescue Roger from his Mohawk captors goes awry when a ghost from Claire’s past lays waste to their plan. Meanwhile, Brianna worries Claire, Jamie and Roger might not return and contemplates life as a single parent without them.