Mare Tranquilitatis
S1, E6: The glare of the public eye, conflicts among the crew, disastrous simulations, and a series of harrowing last-minute crises threaten the Apollo 11 astronauts' success at pulling off NASA's crowning achievement--the first lunar landing.