María Félix: La Doña María Félix, La Doña - El collar de esmeraldas
S1, E6: Enrique doesn't answer his mother's calls or letters, so María decides to visit him. María tries to help her personal assistant in an emergency, not imagining what she'll find. Jorge Negrete does everything possible to win María over.