María Félix: La Doña María Félix, La Doña - La diosa que no se arrodilló
S1, E3: María stars in a film that gives her status and recognition as an actress. Despite family rejection and being humiliated on set, María doesn't stop; on the contrary, it motivates her to prove that her destiny is to be an icon of Mexican cinema.