María Félix: La Doña María Félix, La Doña - Las dos caras de la belleza
S1, E2: María meets Enrique and they fall in love, so he decides to ask Bernardo for her hand. María's father disagrees with his daughter marrying an older man. María manages to marry Enrique, not knowing her life won't be perfect.