Maricela and the Desert
S1, E8: Lola and Emily find themselves on opposing sides when the key witness in a murder trial is the victim's 11-year-old daughter. Also, when Mark's key witness in a case winds up in a Vegas jail, Luke accompanies Mark on a road trip to the desert to bring the witness back to testify.