Mary and Joseph in Galilee
S1, E3: What can we know about Joseph the Carpenter and the Virgin Mary? Continue your study of Galilee to see what the life of Jesus’s parents would have been like. In all probability, Joseph would have been a farmer, as well as a tradesman laboring on public works projects throughout the region.