Maternal Instincts
S17, E6: Rollins' (Kelli Giddish) mother Beth (Madsen) throws her a baby shower while the SVU reports to a four-star hotel where a famous violinist was raped by her colleague, Anton Krasnikov (guest star Zach McGowan). With no memory of the crime, Anton claims a hired escort drugged and robbed him, and evidence leads to the shocking return of Rollins' fugitive sister Kim (guest star Lindsay Pulsipher). Meanwhile, Sgt. Mike Dodds (guest star Andy Karl) arrives for his first day at SVU.