Mauritius
S2, E8: This week Robson's off to a country you'd normally associate with romance and honeymoons - but he's going for a completely different reason. It's home to the marlin world cup, it's got the third-largest coral reef in the world, and well - it's the idyllic paradise island of Mauritius!