Southland Maximum Deployment
S2, E6: John gets an unexpected request from his ex-wife just as he, Ben and Chickie are sent out as part of a maximum deployment to capture the "Canyon Rapist" (guest star THOMAS LUMBERG, JR.), a perp who has been impersonating a cop. Lydia gets re-partnered with Russell (recurring guest star RUSSELL EVERETT SCOTT) for a double-homicide case. And Sal gives his wife Susan (guest star DENISE CROSBY) a special gift to commemorate her promotion, but their night turns into a disaster when their daughter, Kimmy (guest star ANNAMARIE KENOYER) reveals Sal's affair with TV news reporter Mia Sanchez (guest star LISA VIDAL).