Maya
S2, E4: The MPU searches for a homeless female teen that disappeared after running away from home and living in Philly's Gayborhood. Kemi is hit especially hard as the team races to find and rescue the missing teen. Jason and Nikki spar over his continued investigation into the car bombing.