Mazel Tov, Dummies!
S7, E7: After an encounter with Dennis Duffy, Liz and Criss decide to take drastic measures to start a family. As Liz looks toward the future, Jack and Jenna evaluate their own self-worth, and Tracy laments a shocking medical diagnosis.