Rizzoli & Isles Melt My Heart to Stone
S3, E10: When a statue breaks open to reveal a dead woman inside, Jane and Maura must find the killer quickly as the body count begins to rise. Back at headquarters, a new homicide detective is named to the squad. Meanwhile, Dennis Rockmond (recurring guest star EDDIE CIBRIAN) returns to Boston after disappearing on Maura and tries to woo her back, and Lydia (recurring guest star ALEXANDRA HOLDEN) goes into labor. COLIN EGGLESFIELD and DANIELLA ALONSO also guest star.