Memoir
S7, E14: Young Sheldon ends its seven-year run with a must-see two-episode series finale. Jim Parsons and Mayim Bialik reprise their roles as Sheldon Cooper and Amy Farrah Fowler in an unforgettable hour of television, on part two of the series finale of Young Sheldon.