Menzies
S2, E7: As Jess’ job search kicks into high gear, the guys fear her time of the month is also affecting their physical and psychological well-being. Meanwhile, Schmidt begins a “50 Shades of Grey”-type of relationship with his corporate boss (guest star Carla Gugino), and Nick gains wisdom from an unlikely, hands-on (and mute) source.