Merge with Caution
S2, E8: The Warehouse agents hope to spend a weekend just relaxing and being normal -- Pete with his girlfriend, Kelly, and Myka at her tenth high school reunion -- but an artifact gets in the way. Claudia sees a new side of Artie when they take on a mission of their own.