Metallic Rouge - The Future of BONES
S1, E4: In its 25th year, BONES is producing an original title, returning to its origin in action-driven science fiction. Peek behind the scenes on the BONES staff at work, to learn how the title Metallic Rouge was developed and has been brought to life by the studio and creators.