Meth
S1, E1: Series Premiere. The Guy makes an uncomfortable delivery to a macho client and his taciturn friend. Best friends Max and Lainey's co-dependent relationship begins to wane after Max accidentally stumbles upon a new group of friends, but in order to stay part of this group, Max must keep up a charade while keeping Lainey's suspicions at bay.