Mi Marido Tiene Más Familia Capítulo 4
S1 E4: Canuto is witness of the feud between Crisanta and Imelda. Julieta is frustrated for not being able to take care of her daughter and because Robert does not understand her point of view about Blanca's care. Blanca takes Frida home.