Michael Joins a Gym
S5 E19: The same day Michael realizes he can't fit into his favorite pair of vintage jeans, he runs into an old high school friend, the muscular Daryl (Terry Crews), who doesn't look any older than when Michael last saw him. He enlists Darryl's help to get him back into shape and, in the process, becomes obsessed with looking fit and buff. Meanwhile, Franklin fails his first test and fears that Kady will no longer accept him.