Michael Sheen Wears a Plaid Button Down and Grey Blazer
S4, E17: Michael Sheen teaches Scott about the birds and the bees, and entertainer Victor Diamond explains his various medical conditions. Meanwhile, Scott receives accolades for saving Wonky Cat, the world's weirdest cat.