Mid-way to Mid-town
S2, E2: Midge and Susie continue building Midge's standup career despite Midge's reluctance to tell her family and friends. Abe and Rose enjoy a new lifestyle. Joel offers some business advice to his parents and makes an effort to do right by Midge.