Middle Ground
S2, E2: Shaun pushes back against Dr. Melendez in order to treat a gravely ill hospital janitor and deal with the return of Lea; and Dr. Lim risks a lawsuit and her career to help a teenage girl repair the damage caused by an archaic custom. Meanwhile, Dr. Glassman exercises demanding oversight with Dr. Blaize in choosing a doctor for his brain surgery.