Middle School Debut!
S1 E1: Hehehe! Hello, everyone. I'm the main character, Akaza Akari. This spring, I became a middle school student. Yay for me! My childhood friends Kyoko-chan and Yui-chan made a club, and I joined it right away! The adventures of Akari start now!