S11, E13: While examining a young boy, Pratt finds a suspicious gash across his chest and calls Wendall (recurring guest star Mädchen Amick) for a consult. Kovac and Pratt examine a man who was shot when he confronted his boss with a gun. Jake (recurring guest star Eion Bailey) tries to convince Abby to date him despite his being a student.