Farming the Wild Midsummer Rabbits on the Menu
S1, E4: Hunting Chef Mike spends the midsummer preserving natural ingredients and stalking small game to inspire new dishes for his restaurants. Mike pickles walnuts from his garden and prepares Confit Rabbit which he uses to create a hearty Cuban sandwich.