Mike & Kristen
S2 E7: Years ago, Mike met Kristen on Facebook. They quickly forged a deep connection, but Mike's frequent efforts to meet Kristen have been futile. He's convinced she could be the one. Will Mike finally get face-to-face with Kristen?