Mind Hunter
S2, E9: The body of a woman who has been missing since 1985 is discovered in a wildlife preserve. The victim was shot through the heart. The detectives interview her daughter, who was 12 years old when the woman went missing. The daughter's abusive father is also dead, but the team believes he could have been responsible for the murder.