There Goes the Motherhood Mind your Manners
S1, E3: Jen and Alisa accuse Beth of lying to the group, causing Stefanie and Leah to come to Beth’s defense. Group Therapist Jill pays Meghan a visit to help her with her with her daughter Hattie’s potty training. Leah hosts an etiquette party to teach the kids their manners, while the adults discuss Jen and Alisa’s "Mean Girl" behavior. And Jen on an online date, but gets more than she bargained for when he reveals that it’s his birthday.