Mirror Ball
S2 E14: When the lead singer of a heavy metal cover band is suffocated to death, Charlie Crews (Damian Lewis) and Dani Reese (Sarah Shahi) are on the hunt to find the killer. Crews and Reese question the remaining band members and learn that the previous front man had a bone to pick with the now dead singer after he was kicked out of the band. They track down the former front man who seems to have a legitimate alibi and their lead goes cold. The investigation then takes an interesting turn when the detectives stumble across a homeless man who appears to be a groupie. Could this groupie have been responsible for the murder? Meanwhile, Crews learns his father's wedding to Olivia (Christina Hendricks) has been called off. Adam Arkin, Brent Sexton and Donal Logue also star.