Misguided
S2 E6: Brooklynn, Kenji, and Ben realize that while the married couple are actually nefarious hunters, cranky guide Hap is actually trying to save the kids! And now they have to help him save their friends! Unfortunately, they are waylaid when they run back into the trio of Baryonyxes, while back at the campsite, the couple shows their true colors and takes Darius, Sammy, and Yasmina hostage.