Mistaken
S1, E4: After shots ring out at a movie theater, the Chicago Med doctors work to treat the victims while hospital administrator Sharon Goodwin (S. Epatha Merkerson) attempts to keep the press at bay. To treat a teenager with an eating disorder, Dr. Natalie Manning (Torrey DeVitto) enlists the help of Dr. Daniel Charles (Oliver Platt), but his unorthodox methods rub Natalie and the teenage girl's mother the wrong way. Meanwhile, Nurse April Sexton (Yaya DaCosta), Dr. Will Halstead (Nick Gehlfuss) and Dr. Ethan Choi (Brian Tee) treat a racist patient whose strange form of bigotry surprises them all.