Mistress of Medicine
After throwing a disastrous birthday party, Mariah tries to make things right with the ladies but Quad goes on the attack. When Kari and Mariah decide to throw an event, Kari disinvites Quad. Meanwhile, Simone's patient deals with some potentially devastating news.