Mo' Parts Mo' Problems
S4 E1: On this hour-long episode Danny is doubly-blessed when a His and Hers restoration--a 1970 Plymouth Road Runner and a 1970 Dodge Coronet--are commissioned, but has The Count bitten off more than he can chew? When Roli hopes to become the shops next air-brusher, Ryan and Mike have other plans for him. Danny comes across a classic '66 Stingray, but will he close the deal with Ricky Corvette?