Modern Comfort Food: Good Cheese
Ina Garten indulges in recipes starring some of her favorite cheeses. She uses sharp white cheddar, Monterey Jack and cream cheese in Fresh Crab Nachos and lunches on Baked Raclette and Green Salad Vinaigrette; Fresh Fig and Ricotta Cake.