Mofongo
After Nancy puts the kibosh on getting CRISP into a large midwestern retailer, Ben and Cam take matters into their own hands to charm its young out-of-town buyers. Rene tries to make amends with Debbie and prove he can be a stable family man; Rachel goes from feeling lost at Biscuit to alive in Bushwick, all in a single day.