Mom's Gonna Find Out
S1 E3: Barry and Kim leave the farm for a night to celebrate their anniversary, putting Micah and Lydia in charge. They just have one rule: Ethan and Olivia aren't allowed to visit the farm while they're away. The Plath kids party and some uninvited guests join.