Monster Trucks Get Messy In A Wild Paint Brawl!
The Hot Wheels Monster Trucks have arrived at Camp Crush on Monster Trucks Island, and are ready to battle it out to land on top and win the Hot Wheels Monster Trucks Champions Cup! Their first challenge: a Paint Brawl! Which Monster Truck can spray the most paint and come out on top?