S3 E10: The SWAT team's task to provide security for a warlord is threatened by assassins determined to take him out before he's extradited by the International Criminal Court. Also, Hondo's father, Daniel Sr. tries to make amends to his mother, Charice, Street's foster brother, Nate, asks for his help with a corrupt boss and Deacon reluctantly explores therapy for his daughter, Lila.